Fy fan vad många frågor IV

Denna gång gick jag direkt till källan Cim, jag kommer ju ändå göra dem liksom.

352. Gick du på dagis alt. dagmamma? Jag gick på dagis
353. Har du koll på din dator eller fixar nån annan med den? Jag har koll
354. Favoritrestaurang? Öh vet inte? Senast jag var ute o käkade var jag på Matvarufabriken
355. Favoritcafé? Blåbär
356. Favoritdeccenium [20,30,40,50,60,70,80-tal]? Vet inte
357. Har du slagit någon nån gång? Ja *hahaa*
358. Om ja; skämdes du efteråt? Lite, men helt irrationellt eftersom personen i fråga försökte råna mig.
359. Vad anser du om värktabletter? De behövs ibland
360. Tror du antidepressiva mediciner är beroendeframkallande? Ja
361. Kan du spela nåt instrument / vilket? Tvärflöjt, blockflöjt
362. Om nej, vad skulle du vilja kunna spela?
363. Tror du att det finns kräkmedel i systemets sprit?
Ja
364. Vad får dig illamående? Allt som underhåller min magkatarr. Kaffe, gröna äpplen, alkohol...
365. Tipsa mig om en bra hemsida: www.ulflundell.com
366. Cool person / personer på nätet: Femicas!
367. Trodde du på tandfen som liten? Nej, men jag låtsades så jag fick en femma
368. Hur mycket vatten har du druckit idag? Tre klunkar ungefär
369. Om du skulle ge mig en present nu vad skulle det vara då? Vem är du?
370. Om du skulle få en present av mig nu vad skulle du vilja ha då? Vem är du?
371. Får du blommor ofta? Nej, jag uppskattar inte det så mycket
372. Köper du blommor ofta? Nej
373. Har du gröna fingrar? Någorlunda
374. Tycker du jag är konstig som bara har en växt? Nej
375. Om du fick en önskan uppfylld här och nu just i detta ögonblick skulle du önska dig: Ett schysst boende här i Stockholm.
376. Brukar du låsa dörren när du är hemma? Ja
377. Är du kreativ? Kan vara
378. I så fall; inom vad?
379. Läste dina föräldrar sagor för dig som liten? Ja
380. Hade du en bra barndom? Jo det tror jag
381. Gillar du att fiska? Nej, jag vill inte döda och att fiska för att sedan släppa är grymt
382. Om du fick införa en ny helgdag vilken dag skulle du då välja och varför? Vet inte
383. Gillar du kakor, tårta och bullar? Jaaa!
384. Vitsen med fettfri majonnäs? Lite nyttigare, lite äckligare (så äter man mindre)
385. Vad har du i din frys? Pannbiff, Korv, Kassler (varför stavas det ibland kasseler, är båda stavningarna rätt?) Glass, Rostbröd
386. När brukar du gå och lägga dig? 23 har jag sagt men normalt vid midnatt
387. Har du några särskilda kvällsrutiner? Timar tvn så jag kan somna till den
388. 3 saker du gör varje dag och som du ABSOLUT inte kan skippa en endaste dag: Kissa, vakna och sen kan jag inte komma på en tredje
389. Ensamhet är: Nödvändigt
390. Är pengar något som är viktigt för dig? Oh ja!
391. Om du jobbar; är du nöjd med din lön? Nej.
392. Tycker du det är känsligt att prata om pengar / ekonomi? Nej
393. Deklarerar du själv eller gör nån annan det åt dig? Deklarerar själv så gott jag kan
394. Vilka saker tycker du det är okej att låna pengar till / vilka saker är inte okej? Man får väl låna pengar till vad man vill, bara man betalar tillbaka
395. Lånar du ut pengar till vänner / bekanta? Tja, jag kan ju låna ut en hundring eller två, annars beror det på vem som frågar
396. Om ja, kan det medföra "strul" i vänskapen? Det har det aldrig gjort hittills
397. Har du och din partner bråkat/tjaffsat om ekonomin? Ja
399. Kan du sjunga? Tyvärr
400. Hur firade du helst jul? Med familj/släkt
401. Vad är viktigast under julen för dig? Mat och släkten
402. Vilken julmat är den godaste? Rödbetssallad, janson (men jag petar bort anjovisen), mammas köttbullar
403. Brukar du ge nyårslöften? Nej
404. Önskar du ibland att du var någon annan? Ja
405. Känner du dig ouppskattad? Ibland
406. Finns det vissa saker som du inte kan berätta för någon? Ja
407. Tror du att folk pratar bakom din rygg? Ja
408. Känns det någonsin som att folk är avundsjuka på dig? Nej
409. Kan du åka skidor / snowboard? Ja, men jag är dålig på snowboard
410. Använder du smycken? Ja men inte så mycket
411. Favoritsmycken: Min kumkum stjärna
412. Smycke du bär varje dag: En stjärna i örat
413. Det finaste smycket du fått är och från vem? Guldvajern från mamma
414. Om du skulle få åka till en storstad imorgon; vart skulle du vilja åka då? NYC
415. Har du tågluffat? Om ja; var det kul? Ja, det var sådär.
416. Har du en favoritmugg du alltid dricker te el. kaffe ur? Yes
417. Ditt favoritte är: English breakfast, earlgrey russian
418. Äger du en digitalkamera? Ja, vilket jävla tjat det är om kameror
419. Om ja; vad är det för märke? Olympus för tredje jävla gången
420. Besöker du bibblan ofta? För sällan, jag älskar bibliotek
421. Om du lånar böcker; Är du bra på att lämna tillbax böcker i tid? ja
422. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du först vid? väggen på min cubicle
423. Hur ser det ut utanför fönstret just nu?Mulet
424. Om du ska ge bort blommor, vad väljer du? En krukväxt
425. Har du någon gång haft på dig pyjamas ute bland folk? oh ja, jag brukar knalla ner till tvättstugan i pyjamas, har även handlat
426. Säger du chokladboll el. negerboll? chokladboll
427. Är du troende? Absolut inte
428. Är du feminist? Ja, fan vilket tjat, frågorna förlorar sin charm när de återkommer såhär.
429. Hur mycket surfar du på webben per dag / vecka? Några timmar om dagen i alla fall.
430. Har du en favoritmöbel i ditt hem? Hädanefter svarar jag inte på frågor som jag känner igen.
431. Tycker du parmiddagar är kul eller pretantiöst? Kul ibland med oftast pretantiöst
432. Tror du på talesättet att "Gammal kärlek rostar aldrig"? Nej
433. Vad tycker du om Alla Hjärtans Dag? Löjligt
434. Firar du påsk? Tja, nja, nej men jag äter godis.
435. I ditt påskägg vill du helst få: -
436. Är du romantisk?
Inte värst
437. Vilken är den bästa komplimang du fått? Usch, jag är så dålig på att ta emot komplimanger så den har jag nog glömt.
438. Vilken person beundrar du mest av alla?
439. Någon maträtt du absolut inte kan tänka dig att äta? Blodpudding
440. Pratar du ofta i telefon? Nej inte så, chattar mer, alla finns ju på msn...
441. Om ja; vilka pratar du mest med? mamma o pappa pratar jag nog mest med
442. Vad heter dina barn om du har några?
443. Coolaste dialekten är: Värmländska såklart
444. Är du gift? Nej.
445. Om inte; vill du gifta dig? Ja
446. Om ja; hur vill du att ditt bröllop ska vara? Enkelt
447. Om du är gift; hur var ditt bröllop? -
448. Tycker du det är roligt att fylla år?
Inte
449. Den bästa födelsedagspresenten du fått: Minns inte
450. När fyller du år nästa gång? Om ca ett halvår

Kommentarer:
Postat av: Linda

jaså då var ikea testet inget vidare då =) nu ligger ju du före mig med frågorna, FUSK ;-) nu ska jag jobba ikapp dig ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits