Fy fan vad många frågor I

Lindamariaengla har börjat med en jäkla massa frågor. Jag hakar på!
Egentligen borde jag göra frågorna feta, men jag orkar faktiskt inte om jag ska vara helt ärlig.

1. Vem är du? en liten virvelflinga bara
2. Attityd: Oh ja!
3. Ålder: kanske 27 kanske 22 det beror på vem som frågar?
4. E-post: 5st
5. Hemsida: Njae, det är dåligt med det. Ska ta tag i det snart, bloggen duger så länge hoppas jag.
6. Du kommer från: Seoul
7. Du bor: i Stockholm
8. Mentalitet: va?
9. Civilstatus: singel
10. Stjärntecken: Oxe
11. Mac eller PC? PC hemma men Mac är så snyggt det kanske blir en sån såsmåningom...
12. 1024*768 eller 800*600? 1024
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? IE
14. Din bästa egenskap: smart
15. Din sämsta egenskap: inte så smart
16. Husdjur: En katt hemma hos föräldrarna
17. Familj: mamma pappa katt och ett maskrosbarn
18. Kroppsdel du har mest nytta av: det borde vara hjärnan, men det är inte alltid så
19. Kroppsdel du tycker bäst om: en gång i tiden hade jag snygg häck
20. Jag sover: för lite
21. Djur jag är lik: en säl kanske?
22. Tror du på något? Som i något spirituellt? Nej. Men jag tror på SMguld till Färjestad och att Boltic kommer ta sig till Elitserien, kanske tom slutspel. Det är spirituellt nog.
23. Frisyr: Långt, uppklippt, mittbena
24. Hårfärg: mörkbrunt
25. Ögonfärg: mörkbruna
26. Längd: 158
27. Vikt: skit i det du
28. Skostorlek: 36
29. Gillar: Grejer
30. Ogillar: Veckan innan löning
31. Favoritmat: Onyttiga grejer och vegetarisk mat
32. Favoritglass: mudpieblizzard
33. Favoritdessert: I helgen blev jag introducerad till Gino
34. Favoritpizza: Funghi med färska champinjoner (kanske lök) och bearnaise
35. Favoritdryck: mellanmjölk, fanta, sprite zero, hallonsaft, flädersaft, redbullvodka
36. Gillar du godis? jarå, men mera chips
37. Isåfall vilken sort? nappar och stekta ägg och chokladbananer och krokofanter
38. Favoritdrink: redbullvodka
39. Favoritfilm: Vet inte riktigt, det finns så många.
40. Favoritdag: När jag är ledig
41. Favoritklädesplagg: Mina jeans eller min mössa
42. Favoritbok: Vet inte riktigt, det finns så många
43. Musiksmak: Ulf Lundell
44. Favoritdoft: Allure, Chanel
45. Favoritblomma: Iris, Mandelblom
46. Öl eller vin? Ale
47. Liknar du en kändis? Unfortunately not...
48. Senast köpta skiva: Lazarus, Ulf Lundell
49. Senast film på bio: Kalle och chokladfabriken
50. Bästa låten i världen: Måste tänka över lite...Ulf Lundell helt klart, men vilken...
51. Senast lästa bok: Värmen, Ulf Lundell
52. Favoritförfattare: Ulf Lundell, Robin Hobb, Eino Hanski mfl
53. Skriver du dagbok? Jag bloggar räcker inte det?
54. Bästa årstiden: Jag gillar alla årstider, men julen är lite speciell
55. Älsklingsfärg: Svart, Rött
56. Skulle aldrig ta på dig: Jag kan inte komma på något
57. Vad ville du bli när du var liten? Bibliotikarie
58. Blev du det? Nej och det vill jag inte bli
59. Brinner för: önskar att jag visste
60. Sportbil eller familjebil? 4wd
61. Katt eller hund? Katt!!
62. Har du nån nojja? nej ingen tydlig (tydlig för mig, men förmodligen vet alla andra om en massa nojjor som jag har)
63. Fobier? Hajar
64. Deppig eller glad? Glad
65. Politiskt insatt? Jovars, men jag borde bli lite bättre
66. Värdesätter du ärlighet? Nästan alltid
67. Brukar du dra "vita lögner"? Jarå
68. Är det ok med vita lögner? Det är ju egentligen en lögn, men ofta är de okej
69. Känner du en mytoman? Nej
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej
71. Är du kär? Nej
72. Hur tidigt stiger du upp? Jag vaknar nästan alltid vid 8, men går inte alltid upp då (om jag inte börjar jobba 8 vill säga)
73. Är det bra eller dåligt? Vad?
74. Vem/vilka vet mest om dig? Det vet jag inte, Natalie förmodligen eller Jodee
75. Gillar du att slåss? Njae
76. Vad har du på dig just nu? Svarta stövletter (Vagabond), svarta strumpor, svarta trosor (fila), blåa lee, svart bh (hm), vitt linne (penneys) grön glittrig top (indiska), örhängen (eaststreet piercing och gina tricot)
77. Vad ska du göra ikväll? Jobba, sen är det Tarantino-CSI!
78. När var du senast riktigt full? Lite för länge sen
79. Är du seriös? Jarå
80. Hur många handväskor äger du? *hrm* Eh...räknas bara de som finns i Stockholm? Isf ungefär 14st
81. Hur många bilar har du/ din familj: Pappa har en
82. Hur många biologiska syskon har du? Inget helsyskon
83. Isåfall, vad heter de? --
84. Hur många timmar sover du per natt? För få, kanske 6-7 men jag behöver sova 8
85. Vem är snyggast i världen? Ulf Lundell?
86. Vad är du allergisk mot? Pollen, pälsdjur
87. Ska du duscha idag? Men det har jag ju redan gjort, två gånger om dagen är lite överkurs
88. Vad är det för veckodag? Måndag :-(
89. Vad är det för datum idag? 24/10 -dagen innan löning!
90. Vad gör du nästa år? hattar omkring
91. Är du likgiltig? Nej
92. Hårdrock eller synth? Hårdrock
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet med stockholmsmått sett
94. Har du utländska föräldrar? Ja typ
95. Gillar du att laga mat? Ja
96. Märkeskläder eller secondhand? Märkes!
97. Hur många par skor har du? *räknar febrilt* 21 men då har jag en kasse i källaren (vet inte hur många det får plats i en konsumkasse) och kanske 10 hos mamma. Träningsskor räknas väl inte? isf har jag spikskor, fotbollsskor, joggingskor och aerobicsdito.
98. Är du sexuellt frustrerad? oh ja, ständigt nuförtiden
99. Vem är snällast just nu? Maskrosbarn
100. Var har du ont? Ingenstans just nu
101. Använder du hårspray: Mycket sällan
102. Kan du stå på händer?: Jag har kunnat
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Vet inte, McLeods daughters eller Gilmore Girls kanske. Nip/tuck ser jag också på ibland.
104. Är du vidskeplig? Nej
105. Favoritserie: Mordkommissionen, CSI äh, jag kommer inte på nu.
106. Gillar du seriehjältar? Asterix och Obelix :-) och Nemi men hon kanske inte är en hjälte
107. Hur många Nina känner du? En
108. Vad tycker du om idrott? Tittar helst på det, utövar det inte så aktivt nuförtiden.
109. Gillar du att fotografera? Yes, skulle vilja gå en kurs någon gång, är grymt nöjd med min digitalkamera!
110. Gillar du musikaler? Nä
111. Salt eller socker? Salt all the way baby!
112. Tittar du på sport? Oh ja
113. Om ja, vad: Tittar på allt. Friidrott, Alpint, Längdåkning, Hockey, Bandy, Tennis, Fotboll, Curling ja vadsomhelst nästan förutom motorsport.
114. Tränar du? Ja
115. Om ja; vad: Sats
116. Om inte; varför?
117. Gillar du ketchup? Ja, fast lite mindre sen vi hittade en fluga i flaskan på Zanzibar
118. Sushi eller hamburgare? Hamburgare!
119. Små eller stora bokstäver? små
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? Lagom
121. Är du bra på att måla? Jag hade femma i bild
122. Vad har/hade du mvg i? Engelska, Svenska
123. Vad har/hade du ig i? inget
124. Är du blyg? Ja faktiskt, men det kan man inte tro *lol*
125. Favorilaget? Boltic, FBK, Qbik, Arsenal
126. Gillar du konst? Nja
127. Favoritmålning? Jag gillar grejer jag ser vad det är.
128. Vilket museum var du på senast? Nationalmuseum och Skansen
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Åh jag vet inte, vad ska man välja?!
130. Har du åkt luftballong nångång? Nej inte än
131.Om inte; skulle du vilja det? Yes!
132. Har du utövat nån extremesport? Vad räknas som extremsport? *lol*
133. Har du någon tatuering alt. piercing? Två tatueringar, hål i öronen, ärr i naveln.
134. Vem är den hurtigaste personen du känner? Många kandiderar till den titeln.
135. Använder du smycken? Ja, men inte så jättemycket. Mest olika örhängen
136. Är du feminist? Japp
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: Min mask jag köpte i Afrika
138. Är du glad nu? Sådär, jag är på jobbet
139. Var du glad igår? Jepp
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, några stycken
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand? Vissa kunder...
142. Kaffe eller the? Te, jag har magkatarr och kan inte dricka kaffe tyvärr :-(
143. När grät du senast? Kanske två veckor sedan
144. Sexigaste kroppsdel: Händer, leende, rumpa (på killar alltså)
145. Om du vore en färg: Svart
146. Du har kysst: Lite för många
147. Sexuell läggning: Straight
148. Du har: pojkvän / flickvän / både och: Nej (har jag inte redan besvarat detta?)
149. Barn: Nej
150. Bästa plats på jorden: Hemma
151. Pluggar och vill bli: Vill veta vad jag ska plugga.
152. Jobbar och önskar du kunde: Jobbar i en kundtjänst och önskar jag slapp
153. Person du alltid kommer att vara kär i: Den personen har jag inte träffat
154. Vem krossade ditt hjärta: B, A
155. Politiker du älskar / gillar: Jag gillade Anna Lindh.
156. Barnprogram du avskyr: Meckar Micke och Barney
157. På din fritid: Läsa, surfa, resa, umgås osv bara tråkiga vanliga intressen
158. Men vill: bli rik
159. Om sex månader: Sitter jag fortfarande här.
160. Samlar på: Nyckelringar när jag var liten.


Kommentarer:
Postat av: Linda

jo jag har haft det bra =) var det en hjärtevän som kom i helgen? *retas med* ;-) skoj att du också gör frågorna!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits