Alla goda ting är 3

Detta har jag snott från min favoritbloggadress http://intesmartmenharturnarjagtanker.blogg.se  Tack Christina! :-)

3 saker som jag gillar:
Mat
Maskrosbarn
Myskvällar
3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Hajar
Tycker inte illa om kärlek men lite läskigt är det...
George W Bush
3 viktiga saker i mitt rum:
Datorn
Duntäcket
Digitalkameran
3 slumpvis valda fakta om mig:
Jag är från Värmland
Min dagcreme heter Hydra Action (Dior)
Jag gillar att snapsa
3 saker jag vill göra innan jag dör:
Få barn
Åka Transsibiriska och se Kamtjatka
Bli husägare
3 saker som jag kan göra:
Springa fort
Shoppa
Stava
3 saker som jag inte kan göra:
Springa långt
Dricka kaffe
Supa någon under bordet
3 saker som jag säger mest:
Valfritt svärord
Ju
Va?
3 kändisförälskelser:
Lundell


Kommentarer:
Postat av: Matte

Säg till när du kommit på något. Undertiden stryker jag cokså krogen och umgängeskretsen.
Kanske kan man tvinga några kompisar att hitta nya kompisar man kanske kan träffa? =)

Postat av: Christina

Smicker kommer man långt med och om jag är din favoritbloggadress så kan jag bara buga och tacka...hoppas bli din favoritblogg oxå


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits