Man ska ta chanserna när de kommer

Jag är lite dålig på det. Verkar det som.

Jag är bakfull, vänligen ursäkta stafel, syftningsfel och osammanhängande babbel.

Jag var på Undici igår, efterfest till fotbollsgalan och jag har inte haft så kul på ett år. Minst. Idag är jag bakfull. Jag spydde mitt på gatan, flera gånger. För vad ska man göra?

Jag kom hem vid 5 tror jag (inte 6 som jag skrev i kommentaren Matte, jag hade fel) men inte hem till mig utan hem till ett okänt hotellrum med en okänd engelsman som kanske inte var helt okänd eftersom jag umgåtts nån timme eller så med honom på the Lab. Jag har absolut ingen tidsuppfattning. Han var snygg. Han var bra. Han var trevlig. Jag väljer att inte fråga efter hans telefonnummer. Smart drag. Han åker hem till London idag. Men kanske är han i Sverige ofta. Kanske hade jag kunnat träffa honom igen. Jag hade nog gärna gjort det. Men jag var för bakfull för att kunna tänka klart och ville bara hem och kräkas...några sista pussar i hotellkorridoren och sen gick jag. Han tittade efter mig. Han frågade inte heller efter mitt nummer.
På vägen hem kräktes jag flera gånger vid ett övergångsställe, jag undrar vad de som satt i bilarna tänkte när jag gick walk of shame i kjol och svarta stövlar.

Kommentarer:
Postat av: Maskrosbarn

*lol* Det var en helkväll Virvla.. och en jävligt kul sådan!!! Väl värd baksmällan :)

*kram*

2005-11-15 @ 17:39:18
Postat av: Matte

Inte illa.... Inte illa alls.

Postat av: Anonym

Chansen kommer kanse igen. London är fint så här års annars..

2005-11-15 @ 21:33:35
URL: http://glenns.blogg.se
Postat av: Christina

Imorgon är en annan dag och då kommer gårdagskvällen och natten att vara i ett helt annat ljus.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits