Livet efter lördagen

Jag äter inte ppiller. Avbrutet samlag är inte rekommenderat som preventivmedel. Vad händer om jag blev med barn? Jag är inte så väldigt orolig och just det gör mig lite orolig för jag borde väl vara orolig. Hmm. Fortsättning lär följa om en månad eller så. Hur snabbt kan man eg gravtesta sig? Nu orkar jag inte riktigt lägga ner energi på detta, jag har inte visat mig vara överdrivet fertil tidigare. Men man vet aldrig. OM detta otänkbara skulle ha hänt, vad ska jag göra? Note to self: ha alltid kondomer hemma för man vet inte.

Man blir också konstant kåt av att ha sex en gång (natt) och sen inte mer. Mycket frustrerande. Förut var jag inte så frustrerad som jag är nu. Hur lång tid kommer det ta att försvinna?  Borde jag sluta skriva nu? Näh, det är min blogg, sitter ni o rodnar får ni väl sluta läsa. Fast det är slut nu. Det pinsamma alltså. Så egentligen borde jag utfärdat varning tidigare. HA! busigt av mig.


Kommentarer:
Postat av: Rainbowluv

Unspeakable =Svensk översättning
under all kritik, förfärlig; obeskrivlig (adjektiv)

hahaha *L*

puss

2005-11-02 @ 08:00:10
Postat av: Virvla

Fan, då var det inte ens det ordet jag var ute efter. *letar vidare* Jag hatar när ord försvinner för mig.

Postat av: Rainbowluv

mmmm ...jag vet ...blir så svårt att uttrycka sig när orden bara försvinner ;)

2005-11-02 @ 14:55:08
Postat av: Rainbowluv

Förresten .. se va bra det är att vara lesbisk ... man behöver aldrig oroa sig för avbrutet samlag eller p-piller ... det är bara att njuta fullt ut !!! ;)

2005-11-02 @ 15:33:17
Postat av: Linda

fan vad skön du är virvla =)

2005-11-02 @ 22:03:51
URL: http://lindamariaengla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits