Julklappsinslagning

Idag har jag lackat, pysslat och stått i, hemmas hos ännu-en-vän-på-K. Alla julklappar som jag har köpt skulle slås in. Allt har inte en mottagare än faktiskt. Det är ett paket. Ett mjukt. Som jag inte vet vem jag ska ge det till. Kanske ska det till Kanada, kanske stannar det inom Sveriges gränser. Någon som känner att hon skulle vilja få en extra julklapp?

Jag älskar jul. Mys med mat och släkt och Aladdin. Mina föräldrar går inte upp i det lika mycket, det förtar lite av stämningen. Men inte så farligt. Jag ska baka och fixa och dona hemma. Tvångsgosa katten. Tvångspromenera Götet. Frysa. Försöka stöta ihop med en viss J på stan och se snygg ut utan att glasögonen immar igen och hälsa och se sådär cool ut som jag aldrig fattar hur man ska göra.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Jag gillar julklappar! Första julen på fem år som jag blir utan en viss...från ett visst kön. Så den är välkommen hit ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits