gårdagen

Ja, lite ångest har jag fortfarande för att jag inte gav mig själv chansen och frågade efter hans telefonnummer. Jag är dum. DUM. Dumma dumma mig. Nu är det försent. Jag vet inte ens vad han hette. Jag hatar minnesluckor när jag dricker. Och igår drack jag mycket. En drink för mycket, förmodligen två. Man borde ge sig när man blivit full.

Jag hånglade även med en något...äldre man. Typ 50 kanske. Inte över 50 försöker jag intala mig. Men det kan han mycket väl ha varit. Istället för att prata med den trevlige, söte killen till vänster  om mig som var i samma ålder pratar jag med den desperate mannen till höger och kysser honom dessutom. Mannen var för gammal för att komma in på The Lab och jag var tacksam. Fast vakterna sade att han var för full. Tack vare engelsmannen seglade The Lab snabbt upp som en favoritbar...

Jag har svagt svagt för mig att jag flörtade med någon från FC Z, är det möjligt?! Ja, efter den äldre mannen är allting möjligt.

Maskrosbarn är hopplös att vara ute med. Hon är för snygg. Men vi har ju så grymt roligt. När ska vi gå ut nästa gång?!

Jag trodde jag visste vart jag var när jag vaknade. Jag sade hejdå, gick ut från hotellet och insåg att jag inte visste riktigt vart jag var. Jag trodde jag visste. Tur att jag såg Kanal5 skylten annars hade jag varit vilse. Ska ringa hotellet imorgon på dagen och fråga efter min halsduk. Undrar om de har hittat den. Jag tror den ligger insparkad under garderoben men jag vet ju inte vilket rum jag bodde i.

Jag har en grym bula i bakhuvudet och dessutom ont i nacken. Trillade jag igår?

Måste ut o festa snart igen. Lördag kanske.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits