Favoritbloggar

Jag har ett antal bloggar som jag läser regelbundet. Ibland flera gånger om dagen. Eftersom jag har andra länkar än bloggar under "länkar" och blogg.se inte direkt är flexibelt så lägger jag in ett inlägg om dem istället :-) (utan inbördes rangordning, förutom Virtanen som ligger sist som sig bör.) Jag väljer att inte lista de som redan finns under kontakter hos mig.

Eline

Ladylovelylocks

Rebekka

Foxy little retard

Emesge

Virtanen (men jag förstår inte varför, jag har alltid tyckt att han verkar pretto och jobbigt dryg. nu läser jag honom helt plötsligt hela tiden. han är bättre sen han kom hem till Svedala)


Kommentarer:
Postat av: Linda

Men jag väger ju bara ca 10 kg, för mycket *asg* (än vad jag skulle vilja)Skulle grymt gärna åka till Dublin nångång, då tänker jag tjata på dig ;-) Virvla, please be my guide liksom =)Har hört att det kan bli svårt med sömnen när man jobbar natt, uschan.. Men du tycker att det funkar bra med natt annars? Nu ska jag ta& läsa dina favoritbloggar *nyfiken*

Postat av: RS

Kanske ska kolla in Virtanen, när du nu säger det:)

2005-11-23 @ 10:59:50
URL: http://kulturbloggen.com/
Postat av: Matte

Jo, jag vet. jag borde. Men det är samtidigt svårt att bara lägga av med alla måsten, eller ens dra ner på dem.

Ska ni till Dublin, ska jag till Dublin.

2005-11-23 @ 18:20:40
URL: http://glenns.blogg.se
Postat av: Christina

Snyft...här är man minsann ingen favorit. Äsch...du är en av mina i alla fall.

Postat av: eline

Man tackar! :)

2005-11-24 @ 11:55:32
URL: http://hundraochendag.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits