Efterkåthet

Jag blev uppmanad att skriva om detta mycket förtretliga fenomen. Så då gör jag det.

Ingen som har läst min blogg på sista tiden kan ha undgått att jag faktiskt (kors i det inbillade taket) har haft sex. Det var längesedan. Så längesedan att jag var tämligen övertygad om att jag blivit oskuld på nytt. Det hade jag inte blivit. Det var lite som att cykla, man kom ihåg hur man skulle göra trots allt. Kanske inte precis hur man skulle göra, det får ni fråga andra om, men på det stora hela var jag inte så dålig som jag trodde jag skulle vara. Andra gången var jag iofs väldigt packad men jag tror knappast det blir klagomål från det hållet ändå, det går inte att ta reda på. Fan då.

I alla fall. Nu är jag här igen. Singel. Ofliffad som fan. Efterkåtheten har infunnit sig. Man kan som inte gå från att inte ha sex till att ha sex till att inte ha det igen utan att må nästan fysiskt dåligt.

Vad göra? (jo, jag vet vad jag kan göra) Efter vad jag har hört från mina fasta-förhållanden-kompisar har man nödvändigtvis inte mer fliff i ett förhållande. Tvärtom ibland. DET måste vara frustration i ett litet nötskal?

Men hur kommer det sig att man kan vara mer sexuellt frustrerad efter än före?! Det är som att bli hungrig efter att man har ätit.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Efterkåtheten... Haha, ja. Den du!
Men, så länge man kanske kan undvika tomtarna är det lugnt. Nissar blir bara till dvärgar. Dvärgarna blir man dessutom av med. Värre är det med tomtarna. Jag tror dock att de har större inverkan på killar än tjejer. Men tomtarna ligger och lurar i bakhåll och nyper och förstör. Den sexuella prestationen försämras märkbart. Har även hört att det är en älg inbladad i det hela. Men han fungerar mest som transportmedel för alla nissar, dvärgar och tomtar. Vad jag har hört.

Postat av: Linda

tänk att du har samma tanke/känslor angående det som jag ;-) nu är det ju ännu värre än det var innan man väl hade sex.. nu vill man ju bara ha mer och mer och mer *asg* och så har man inget lämpligt objekt.. och nej, jag har ingen lust att tillämpa fel objekt (igen). *asg*

2005-11-22 @ 19:10:09
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Christina

Livet är besynnerligt...för man kan bli väldigt sugen just efter man ätit. ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits