Detta är Lindas fel

Linda hit kan ni gå om ni vill skälla på någon för att jag publicerar listor hela tiden ;-)

OM MIG
Namn:

Kön: Kvinnligt
Ålder: 27 going on 22
Längd: 1.58
Vikt: Nä, men lägg av med det där.
Nicknamn: Bang
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Bruna

HAR DU NÅGONSIN
... blivit kysst:
Någon gång kanske…
... ätit sushi: Ja, fan va det var äckligt
... stått på scen: Ja i skolan
... blivit dumpad: Ja tyvärr
... varit ihop med någon som varit otrogen: Jag har mina misstankar…
... varit med om en bilolycka: Jag blev påkörd en gång
... klättrat på berg: Ja lite, och någon gång vill jag bestiga Kilimanjaro
... sett Vita Huset: Nej inte än

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt:
Kallt
Spets eller satin: Spets
Blått eller rött: Rött!!
Regn eller snö: Snö
Ull eller bomull: Bomull
Rosor eller tusenskönor: Tusenskönor
Vår eller höst: Höst
Historia eller vetenskap: Vetenskap tror jag. En kombination?
Matte eller engelska: Engelska

MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet?
Njae, lite kanske.
Vet den personen om det? Nej det tror jag inte
Gillar någon annan dig just nu? Inte vad jag vet
Vad tittar du på hos en kvinna/man? Leendet, stil, rumpa…

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal?
Om vad? Va? Nä. Hur seriöst ska det vara för att räknas som seriöst?
Kramat någon? Ja
Kommit sams med dina föräldrar? Öh, kommit sams?! Vilket konstigt uttryck. Men vi har väl inte direkt varit väldigt osams. Inte mer än vanligt.
Bråkat med en kompis? Nej men blivit irriterad.

GILLAR DU ATT
Ge kramar:
Jaaa, älskar kramar. Jag får alldeles för lite kramar.
Ge massage: Ja, men jag är inte så duktig.
Gå promenader i regnet: Om jag har trevlig sällskap så

ÖVRIGT
Vad gjorde du förra sommaren?
I somras jobbade jag en hel del och sen var jag på Lundell på Skansen och sen åkte jag med Rosa Bussarna till Afrika och sen var jag på Lundell i Göteborg.
Förra sommaren pluggade jag webbpublicering och kommunikation samt jobbade som tidningsbud (helvetet på jorden).
Svär du för mycket? Ja, alldeles för mycket. Men jag har slutat säga fitta.
När duschade du senast? För 10 timmar sedan.
Vilken färg är det på dina byxor just nu? Svarta
Vilken färg är dina underkläder? Svarta med rosa självlysande döskallar.
Vilken låt lyssnar du på just nu? Nån RnB skit som de verkar gilla här på jobbet.
Vad var det sista du sa? Jag är kissnödig
Vad är bredvid dig just nu? En radio, en telefon, tejp, cola light, bragokex…
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn)? Vanlig blå bakgrund. Hemma är det en fin bild på Lundell som jag tog på Tyrol.
Vad var det sista du åt? Ett bragokex
Vem vill du spendera resten av ditt liv med? Jag väntar på att träffa den personen. Snart helst.
Har du en lavalampa? Nej
Hur är vädret just nu? Vet inte det är mörkt, men jag antar att det hänger regn i luften.
Vad gjorde du igår natt? Var vaken, spelade Sims, läste Knife of dreams, chattade, såg på Advokaterna, Law and order och en massa annat skräp.
Vem pratade du sist med på telefon? Maskrosbarn
Vad gör dig glad? Maskrosbarn (men hon hävdar att jag mest bara skrattar ÅT henne), andra goda vänner, god mat (hehee), min katt, ledig tid, bra böcker, Ulf Lundell, fint väder, pengar, email, sms, snygga killar som ler mot mig, julmust, fina skor, glada kunder som jag kan hjälpa, nystrykt tvätt, köra fort, resor, lukta gott, jul, pyssel, nystädat rum (ojoj sällan jag får vara glad åt det), besök, kramar, att hinna med bussen, vara i tid, baka, Samarin, Novalucol, att bli sådär lagom utmattad på ett träningspass, sömn när jag behöver det, mitt snabba bredband…


Kommentarer:
Postat av: Matte

Fråga 749 är inte fullständigt besvarad ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits