Blogga är bra för själen

Min ångest och ånger och hysteri och ältande och allt är så mycket bättre. Jag mår mycket bättre. Bakfyllan borta okej. Men mest tror jag att det var skönt att få tjata av sig på bloggen. Mycket bra.
Det är klart att jag ångrar mig lite, ser hans ansikte framför mig (särskilt munnen) alldeles innan sista pussen osv. men det är hanterbart. Jag vill inte skrika rakt ut i pur ilska längre.

I helgen vankas det julbord. Jag äääälskar julmat, men jag har inte varit hungrig de senaste dagarna. Hoppas det beror på den segdragna bakfyllan och inte att jag håller på att bli sjuk eller så.
Här ska det frossas minsann!
Roligt att barndomsvännen kommer hit och äter julbord, det är det tredje i ordningen och därmed alltså en tradition. Synd att han inte kan stanna lite längre bara.

Besvikelsen total när jag upptäcker att detta inte är min sista natt innan ledighet utan att jag faktiskt jobbar ikväll också.

Har beställt en ny mobil via jobbet, men enligt BitchF ser den plastig och ful ut :-(

Tänkte göra en beställning på en IpodNano 4gb som julklapp till mig själv, men såg sen att det just har kommit ut en ny Ipod...kanske måste ta mig en sväng förbi Apple store eller vad det heter i Västermalmsgallerian för att kolla hur den ser ut...Räcker 4gb eller snarare; behövs 30gb? 700kr skillnad, men det är nog de yttre måtten som kommer att avgöra.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Webbloggning är riktigt bra för själen.
Ang. Design... Me no like resten av utseendet.
ipod. Vill jag också ha. Studera den noga åt mig också. Spanks!

Postat av: Linda

jag har en vanlig iPod med 20 gb =) där får man plats med massa massa ;-) det beror på hur mycket musik du vill lägga in men 4 är ganska lite ändå ;-) iaf när man kan ha 20 eller 40..

2005-11-18 @ 15:21:53
URL: http://lindamariaengla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits