avundsjuka

Jag är förresten avundsjuk på Omaka paret, jag tror det är därför jag kommer ihåg dem så tydligt. Jag vill också ha det där nya, trevande, lite valhänta. Kossorna som hoppar omkring och slår bakut i magen så jag inte kan äta. Jag vill gå på promenader och hångla lite på en parkbänk så pensionärerna stirrar. Hålla handen. Längta efter någon. Smsa ofta om ingenting men ändå om allting.
Jag vill bli kär. Och jag känner mig lite vilse. För sån här har jag nog aldrig varit förut. Tidigare när jag varit kär har jag blivit det lite helt apropå, nästan motsträvigt. Vart tog jag vägen och vem släppte fram den här kärlekskranka tjejen?! Hur kommer jag tillbaka till den jag var? Vill jag komma tillbaka till den jag var?





(B, läs inte detta är du snäll, om du inte vill få hjärtattack såklart)
För att övergå till något helt annat än förälskelse.
Jag börjar bli lite paranoid över att jag är med barn. Jag har inte haft mens på ett tag och kan för mitt liv inte räkna ut när jag borde ha det heller. Jag slutade med ppiller för en månad sedan ungefär så när borde jag få mens då?! Jag har ingen jävla aning men i dagarna? Tänk om jag inte får det. Vad gör jag då?

Kommentarer:
Postat av: Matte

Det är mig en stor ära att få den adressen.
Jag har sovit gott, men alldeles för lite. Jag får skylla på cecilia =)

Jag håller tummarna när det gäller de närmsta dagarna... Verkligen.

Postat av: Cecilia

Det jobbiga är att kroppen ställer in sig i stressmoment så att när man då gruvar sig över mensen, då dyker den aldrig upp! Men jag är med Matte -trots sitt lilla påhopp. Håller tummarna för dig! Work it, work it, work it!

2005-11-10 @ 07:10:43
URL: http://cissan.blogg.se
Postat av: Gissa tre gånger???

Vad du gör då???? Enkelt..... Du vet ju vem du kan fråga.....

2005-11-10 @ 23:20:10
Postat av: Andreas C

Är det en slump att det just nu här görs reklam för mammakläder bland google annonserna?
Det löser sig ska du se!!!!!!

2005-11-10 @ 23:23:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits