Scrapping och backstageande

Varför tycker man att det är häftigt att vara backstage? Var backstage i fredags på Popaganda och det var jävligt trist. Visst, jag stog där med en öl i handen men det var inte mycket mer än så heller. Fick inte ens se Jens Lekman upclose, fast han såg snygg ut på scen...och vilken röst.

Är lite besviken över att jag aldrig fick se Robyn, men va fan det regnade och åskade ju. Bättre att dricka vin inomhus...

 

Jag måste få tag i en kurs i scrapbooking till hösten. Pappa fyller ju 70 så jag ska överraska honom med ett alldeles eget album tänkte jag. Nåja, han ska ju fylla 69 först kanske kan man tycka, men jag tror det tar ett litet tag att lära sig att scrappa och så ska jag köpa på mig lite grejer och sånt så jag måste nog starta till hösten.

 

Träffade Katrin i söndags, hon har flyttat till Stakka, jävligt skoj! Var ju ett tag sedan vi pluggade engelska i Karlstad.

 

Nu ska jag dricka ett glas samarin och gå och lägga mig. Samarin måste vara guds gåva till människan.


Kommentarer:
Postat av: Maskrosbarn

Därför att man är kändiskåt men inte riktigt vill erkänna det ;) Vi ska gå backstage du och jag.. typ i Göteborg den 13/8 *ler* Sist jag provade ta mig backstage blev jag iofs utslängd.. Men då smög jag heller inte..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits