vad gör man inte för sina kompisar?

Igår var jag på Gröna Lund -igen. Såg Shirley Clamp uppträda -igen. Jag är ju inget stort fan själv, men min kompis är det så jag var med som moraliskt stöd och hade dessutom väldigt roligt som grädde på moset! Fick använda min nya kamera som funkade väldigt bra, tog kort både på Shirley och på vissa byfånar i publiken som jag ansåg värda uppmärksamheten.

 

Jag önskar att någon vill köpa min kamera. Börjar få risigt med kosing.

 

Efter Grönan igår åkte jag o hälsade på morsan o hennes kompisar som är i Stockholm över helgen. Blev itvingad mat jag inte ville ha och fick lyssna på deras gagg ett tag. Det var riktigt kul! Undrar hur mycket vin det blev för dem, de var dragna när jag kom dit och hade en tillbringare rött kvar...

 

Sökte ett jobb igår. Jag önskar mig det jobbet så himla mycket!! Kom på en massa andra saker jag borde skrivit i det personliga brevet såklart men jag hoppas att det jag skickade kommer att duga. Jag måste verkligen skaffa ett nytt jobb och det här vill jag ha alldeles extra mycket.


Kommentarer:
Postat av: Maskrosbarn

Jag är väldigt glad att du offrade dig och hängde på till Grönan ;) Att du sen fick se Shirley måste räknas som en bonus.. Själv tog jag det med ro *ler*

*kram*


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits