serifer eller inte...

Eh, det är med serifer i mitt senaste inlägg beror ju lite på...Inte serifer när jag skriver men serifer när jag har publicerat...så fel det kan bli ibland.

 

Det regnar och är varmt ute. Då tycker jag det är mysigt med regn. Skulle gärna gå ut på promenad när det regnar...om jag bara hade en regnkappa! Nu kommer jag bli genomsur i min jeansjacka istället. Paraply ger bara inte samma känsla.

 

Min önskan att banta går inte hand i hand med min önskan att äta vad jag vill. Kan man uttrycka det så? Men nu är det sommar och jag ska ta tag i mitt liv! Jag SKA. På riktigt den här gången.

 

Midsommar känns jävligt kasst. Jag avskyr helger där det är obligatoriskt att ha roligt. För jag har aldrig roligt då. Jag blir väl full och gör bort mig eller något. Helst skulle jag vilja tillbringa helgen ensam hemma. Då kunde jag bara mysa lite, skriva och göra allt det där jag inte tycker att jag har tid med annars. Nåja, det räcker väl med att umgås på Midsomarafton jag måste få ha Midsommardagen för mig själv. Jobbar söndag.

Jag längtar desperat efter min semester. Inte safarin utan veckan jag täntke ta i slutet av augusti/början av september. Då tänker jag först vara hemma i några dagar och ljuga för folk o säga att jag är bortrest. Sen åker jag nog hem till Kd för att spela lite golf och slappa. Bara vara för mig själv utan att vara påtvingad en massa socialt umgänge (förutom morsan när jag åker hem då).


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits