Mongo

Ja, jo, det har varit allmänt känt ett tag och jag erkänner det. Jag är ett Mongo. Med stort M.

Jag har velat ändra font sedan jag började skriva här. Tycker den är för liten och trots att den är utan serifer lite suddig att läsa. Jag tänkte packa upp allt och få ordning på mina papper för att sedan leta reda på mina kursböcker etc från webbpubliceringen. Html kodning är ju snabbt fixat, särskilt när man har en särskild knapp för det där en massa taggar dyker upp gratis. Nåå. Jag hittade papperen. Och städade raskt undan dem för att sedan bära ner kassen till källaren! Jag är en vandrande katastrof. Jag vet ett maskrosbarn som skrattar så hon gråter när hon läser detta. Men det är lugnt. Jag bjuder på mig själv. Jävligt ofta och jävligt mycket. Tydligen så slickar jag på klubbor för att sedan raskt förtränga. Det är i alla fall vad jag har hört.

 

Jag sov ingening igår. Nästan i alla fall. Jag var dödstrött, men kom inte i säng fort nog så jag gick över den där konstiga gränsen och blev pigg istället. Dessutom var det olidligt varmt!

 

Idag var jag på stan. Skulle köpa på mig lite mer safarisaker tänkte jag. Köpte en illgul tunika från Indiska så jag inte bränner axlarna. Behöver lite annat smått och gott också men hittar det inte. Jag får ta en helrunda en dag nästa vecka och handla precis allt jag behöver så det blir klart. Sedan får jag se hur mycket pengar det blir över, räkna ut fickpengar etc. Det blir en rätt snål Juni känns det som, men det är det värt!

Verkar som om kameran blir såld också! :-) Har haft annonsen ute länge nu, och en del har hört av sig. Det är ju närmare löning nu så kanske är det därför folk har börjat ringa på den först nu.


Kommentarer:
Postat av: Maskrosbarn

*lol* Varför slutar du aldrig att förvåna..?? Om jag förstod allt rätt så letade du reda på en bunt papper som du behövde.. Städade undan den nyss funna luntan och bar ner den i källaren..?? Verkar logiskt.. *fortsätter skratta*

Postat av: Virvelflingan

Japp, du förstod det hela rätt...

2005-06-24 @ 09:25:29
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits