Skansen.

Jag var där. Han var...inte så bra som jag hade hoppats och förväntat mig. Snygg. Såklart. Surjo snygg också. Bark....eh inte i samma division...

 

Hade en bra dag och en bra kväll ändå, semester äntligen och på måndag reser jag.

 

Så läser jag jävla fittVirtanens blogg. Helvetes jävla skit då. JAG VILL INTE LÄSA OM ULF LUNDELLS FÖRBANNADE TJEJ!! JAG VILL INTE VETA VEM SOM ÄR BABY! JAG VILL INTE VETA HUR VACKER OCH UNDERBAR HON ÄR!! 

Nu är det försent. Nu vet jag. Nu vet jag tom hur hon ser ut. Fan va det suger och herregud vilken grå och tråkig kväll det blev helt plötsligt. Fan ta Virtanen.


Kommentarer:
Postat av: snart 40

äää jag tror att han har förbannat dålig ande dräckt, skitiga kallingar och är precis lika hopplös som alla karlar. nej föresten ännu jobbigare och det är bara unga oförstående våp som går på det fortfarande. ha! ... och sen läser man kyssen och är såld igen. suck!

Postat av: Berglund

Varför kolla på sur Uffe när man kunde se U2på Ullevi och man fick uppleva sitt livs konsert...
Bättre att ligga på ett tak på en rosa buss?

2005-07-31 @ 17:27:12
Postat av: Virvla pa Zanzibar

Ja, det ar sa javla mycket battre!! Snorklat, sett delfiner, varit 2 m fran ett lejon, sett en nohorningsunge...jaja, det blir en blogg, det kan du ge dig pa!!

2005-08-07 @ 16:09:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits