packa!

Det är okej Virtanen, jag förlåter dig.

 

Nu är det dags att packa, allt ligger på sängen som jag kan komma på. Jag har tvättat idag och dessutom bokat tvätttid tills imorgon också. Inte så nervös inför resan. Mest nervös över att jag kommer glömma något. Och jobbigt med flygresan, den är så lång...

 

  • 2 par byxor
  • 2-3 kjolar
  • 6 tischor
  • 3 linnen
  • Långärmad tröja
  • vindjacka
  • 2-3 par skor
  • 10 trosor
  • 7 strumpor
  • 4 bikinis
  • 1 baddräkt
  • 2 hattar

Hmm, kanske lite mycket kläder där. Necessären blir välfylld också.

  • schampoo
  • rakhyvel
  • hutlotion
  • sunblock
  • balsam
  • dagcreme
  • våtservetter
  • värktabletter
  • malariatabletter
  • allergitabletter
  • ppiller
  • linser

också alla övriga grejor

  • sovsäck
  • kudde
  • handduk
  • adapter
  • kamera
  • batteriladdare
  • kikare
  • tallrik
  • bestick
  • kåsa
  • batterier
  • cdspelare
  • karta
  • cdskivor
  • dagbok/anteckningsbok
  • y3
  • tvättlina
  • pass
  • försäkringspapper
  • pengar
  • vaccinationskort

Hur ska detta kunna väga endast 30kg och vad har jag glömt?


Kommentarer:
Postat av: Virvelflingan

Packningen vägde tillslut bara 10 kilo...all den oron för ingenting!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits