Tidig morgon eller sen kväll?

I vilket fall vaknade jag. Jag var sjuk igår och sov hela dagen, är fortfarande sjuk med feber, huvudvärk och täppt näsa. :-(


Jag kunde inte somna om, tankarna dom mal och dom mal och dom mal (jag vill ha ditt sällskap ikväll...låten börjar genast sjungas i mitt huvud, fast det var inte ett citat jag var ute efter).


Jag käkade popcorn och en marsipangris i gårkväll någon timme efter en Ipren då min aptit kom tillbaka något. Jag har helt tagit bort chips och godis från min diet (förutom när jag är bakis, jag ska inte misshandla mig själv) och nu mår jag dåligt för vad jag åt. Jag vet att popcorn är okej men det kändes ändå fel och marsipangrisen var inte ens min utan skulle ges bort i julklapp ju! Jag köpte den på Skansens julmarknad och det känns inte som om jag har råd att gå tillbaka dit bara för att köpa en ny. *suck* Säljs Bräutigams någonstans inne i Stockholm? Jag kan ju inte ge bort en enda gris till ett par!


Vill någon följa med mig på vikt väktarna efter jul? Jag orkar inte känna mig såhär misslyckad och ful och fet längre, jag måste gå ner i vikt, jag har faktiskt inget val. Jag tänker inte fortsätta såhär!


Jag funderar på att skapa en anonym blogg, det känns lite jobbigt att så många som jag känner irl är här inne och rotar. Ni gör inget fel! Jag har ju gett er adressen!! Men...ibland vill man skriva saker som man inte vill att andra ska veta om.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

mmmmmmmmmmmmmmmmm
jag tycker du är fin ....
inte fet ..inte ful ....
Smart ! söt ! och snäll ....

puss

2005-12-14 @ 15:37:37
Postat av: El Mango

Jag har funderat en del på samma sak. Att skaffa en blogg där man är HELT anonym. Det finns en tjusning i att skriva vad man vill och kunna få reaktioner på det, utan att vara orolig för kosntiga reaktioner från folk man känner IRL. Det är ju inte så svårt egentligen att starta en till blogg, det är ju bara att göra det.

Postat av: Andreas

Dumheter!
Du är varken ful, fet eller misslyckad. Så det så!

2005-12-14 @ 17:49:42
URL: http://drottninghult.blogg.se/
Postat av: Andreas

Klokt!

Förstår dig gällande skrivandet i blogg. Är ju inte lika van men skulle inte ens våga skriva det du skriver

2005-12-14 @ 17:50:33
URL: http://drottninghult.blogg.se/
Postat av: Matte

Misslyckad? Fet? Ful? Vad är det du pratar om egentligen? Jag håller inte med. Inte alls.

2005-12-14 @ 18:22:07
URL: http://glenns.blogg.se
Postat av: Christina

Vi kan skaffa en blogg tillsammans där vi skriver anonymt om våra viktminskningsförsök.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits