Om jag hade tid och pengar...

...då jävlar skulle min scrapbook från Afrikaresan vara fin som bara den! Nu brister kreativiteten tillsammans med materialet (inte bilderna utan andra materialet)

varken julklapp eller julkort till John än, är jag dum i huvet? Varför har jag inte skickat något?! Vad ska jag köpa?

När jag var i Dublin hävdade jag bestämt att om jag inte hade träffat någon när jag är 35  så ska jag åka (flytta? sade jag att jag skulle flytta?) till Irland och skaffa barn med John. Och Mike. Shit, hoppas det hinner hända något på 7år...Men löften man gör på fyllan gills iofs inte, skönt!

MrM på bussen, mycket sen idag. Iförd en otroligt ful mustasch som ändå såg lite elegant ut. Lite sådär mellankrigsaktig (tror jag det är i alla fall).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits