Lycka stavas iPod

I natt är jag ovanligt trött. Vet inte varför (eeeh jo du tjocksmock, säger ni, vi vet! ) Jaja men det var väl jävligt petigt då. Jag är tröttare än vanligt bara okej.

Idag skulle jag träna BodyPump eftersom det verkar vara modernt...18,30 började träningen. 17,50 kom jag på att jag fortfarande inte hade ätit något på hela dagen. Jag tog en promenad istället. Det är inte en bra start på mitt nya flitiga liv att upptäcka att man är för lat och har för dålig självdiciplin för att gå ut i köket och koka snabbmakaroner.




Det är svårt på många sätt att jobba med BitchF. MEN jag har kommit på ett litet knep. Jag kan lyssna på min älskade iPod. Då hör jag inte svadan som aldrig slutar spys ut från hans illaluktande mun, istället får jag lyssna på Lundells lugnande stämma som förför mig till att inte bry mig så mycket, att köra mitt eget race och att absolut inte ställa mig upp och skrika.

Kommentarer:
Postat av: mange

ipod är lösningen på allt eller i a f musik :-)

Postat av: Linda

var det en skön promenad? body pumpen var good, tog i tills hela jag skakade& inte orkade en enda liten repetion till ;-) det var tufft, men skönt =) vad händer i helgen då babe?

2005-12-02 @ 16:36:39
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Linda

ja förresten kom på att du för länge sen frågade om det här, glömde svara.. www.menskopp.se

2005-12-02 @ 16:39:10
URL: http://lindamariaengla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits