Lathet fungerar inte i längden

Idag har jag tagit tag i det mesta, behöver bara gå och vaccinera mig samt posta julkorten så är jag klar med de flesta julförberedelser inkl julklappar. Ett litet problem bara. Jag hade för mig att jag hade tre julklappar kvar att slå in men jag hittar bara två...?!  Tur att jag har en julklappslista, på den hittade jag den borttappade julklappen och även den blev inslagen och kommer postas senare i veckan för att inte anlända förtidigt.

Jag har listor för julklappar och födelsedagspresenter. Så jag vet vad jag gav förra året och slipper ge det igen. Så jag kan planera mina inköp lite grann. Lite konstig känner jag mig som inte letar julklappar i panik sista veckan men det är rätt skönt också.

Dammsugit och plockat lite idag också, jag är så duktig! *klappar sig själv på axeln* Jag har nu iofs behövt dammsuga i två veckor men bättre sent än aldrig!

Kommentarer:
Postat av: Andreas

Varför måste du vaccinera dig för att vara färdig med julförberedelser? Allergisk mot tomtens skägg eller?

Postat av: mamselamsen

Ha... en till som inte dammsuger i onödan!

2005-12-05 @ 23:53:13
URL: http://mamselamsen.blogspot.com
Postat av: Virvla

Min tredje Twinrix spruta :-) Har inget med julen alls att göra, men den finns ändå med på listan.

2005-12-06 @ 00:07:59
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: Cecilia

Jag har inte köpt en enda julklapp än. Förstår inte hysterin :)
Jag är för...seg..för norrländsk och äh-he-ordn-se-tjej. Jaja. Sån är jag! Proud of it!
Men skönt att ha det gjort. Ja, verkligen.

2005-12-06 @ 07:06:24
URL: http://cissan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits