ikväll smäller det!

Jag och en viss Lindamariaengla ska ut och göra stan osäker ikväll tillsammans med Tess och möjligtvis Maskis. Håll i hatten säger jag bara!!

Jag har blivit lite intresserad av en pojke, så något ragg blir det inte ikväll trots planer på det. Känns liksom inte så intressant längre....*rodnar* Fan va töntig jag är.

Lite coolt att jag aldrig träffat Linda förut och ingen av de andra tjejerna har träffat varandra. Jag tror ändå vi kommer ha grymt kul och har vi inte det kan vi alltid bli fulla! hahaa

Kommentarer:
Postat av: Kommissarie Akut

GAHAHAHA!!! Här har vi inte sett stan osäker i allafall. Är du säker på att ni är i Polen?

2005-12-17 @ 22:26:04
Postat av: Christina

Håller i hatten....

Postat av: Cecilia

Jag höll i hatten (om jag nu hade någon)...och sedan blev jag full... Och nu försöker jag leta åt hatten.

2005-12-18 @ 03:08:08
URL: http://cissan.blogg.se
Postat av: Andreas

Med tanke på vad som hände måste ni haft tråkigt eller vadå? he he he

2005-12-19 @ 12:45:26
URL: http://drottninghult.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits