Glad och trött och hungrig

Hungern råder jag som bäst bot på med hjälp av en fralla och varm choklad, perfekt i det här vädret! Varma chokladen från Coffeecup och den rekommenderas faktiskt inte. Ugh. Fast tjejen som gjorde den var så glad och trevlig, hon bidrog till min trevliga morgon som jag har!

Jag är trött för att jag som vanligt sov för lite i går (4½h).

Glad för att jag har fått mail från Ell som har varit lite borttappad ett tag! :-) Hurra för email!! 


Hela min arbetsplats är numer en sanitär olägenhet men förhoppningsvis blir det snart bättre. Bananflugorna dör nog i minusgrader...hoppas jag.

Insåg att 10 dagar är för mycket att jobba i ett sträck och tog faktiskt ut semester 2-3 januari! :-)  *puh*

Rapade just upp ungefär en liter luft. Vad håller min mage på med egentligen?

Mina tankar hoppar och far, mest för att jag är så trött. Egentligen skulle jag vilja äta en macka till men jag ska nog lägga mig istället! Godnatt, vi ses vid 13 när jag oundvikligen vaknar trots att jag behöver sova tre timmar till...

Kommentarer:
Postat av: Mr T

Vitsig virvelvind

Postat av: Anna

Det är all julmat som gör att kroppen blir märklig....

2005-12-29 @ 13:54:36
URL: http://virva.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits