2005

ÅRETS

Kärleksögonblick: När pappa sade att han var ledsen för att han glömde säga välkommen hem
Känslor: Bitterhet?
Seger: Kajsas tycker jag nog ändå
Plats: Silver Sands utanför Dar es Salaam
Vardagsmys: Mitt duntäcke
Helglyx: Dublin
Flopp: Vädret i Afrika
Maträtt: Jordnötssås
Dryck: Pago
Tv program: Dr Snuggles
Skor: Hur ska jag kunna välja?!
Plagg: Jeans är aldrig fel
Stillikon: Jag har ingen själv, men jag gillar Mary-Kate och Ashley
Accessoar: Coola skor
Väska: Mitt rutiga secondhandfynd
Makeup: Mitt hor-färgade Diorläppstift. För det behöver väl inte vara bästa köpet man redovisar?!

Träning: Box med Tess!
Resa: Rosa Bussarna!!
Drink: Redbullvodka
Lyx: Vaxa benen på salong regelbundet
Butik: ETC
Parfym: Rose Absolute, Stella McCartney
Sysselsättning: Scrapbooking

Ärligt snott från Rumbaqueen

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Fan du hann före med nyårsblogg. Jag har ju en på gång. Fast det blir ingen lista. :)

Postat av: Christina

Det här stal jag fort som attan....

Postat av: Andreas

Denna var det jag stal från dig.... Inget annat!

2005-12-30 @ 23:02:26
URL: http://drottninghult.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits