30/7 Tanzania

Vaknade återigen vid 7, jag har blivit väldigt morgonpigg. Duschade varmt (jättelyx!) och rakade till och med benen.

Grötfrukost och sedan iväg med bussarna mot Tanzanias gräns. Framme vid Arusha och campen vid 17. Fin camping med jättetrevlig bar/restaurang och schyssta dushar/toaletter även om de låg långt borta från bussarna.

 

Åkte iväg för att käka mat på ett hotell som skulle vara väldigt fint, det var det inte och en mkt fattig meny. Jag valde istället att åka tillbaka till campen för att äta billigare men mycket gott (nachos). Vi fick även en uppvisning i akrobatik.

Senare på kvällen åkte vi iväg till Colobo (?) night club och festade. Den var mycket bättre än jag förväntade mig med två dansgolv och bra om än extremt blandad musik. Kom hem vid 2 ungefär.

 

Innan nattklubben tvättade jag och hängde upp allting. Till ingen nytta alls eftersom det regnade på natten och allt var lika blött som tidigare på morgonen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits